01/03/2019 | Jornada computable per Administradors Concursals (REFOR, 2 hores en formació concursal i 2 hores en formació societària)

• DATA: Divendres, 1 de març de 2019
  • HORARI: 10.00 a 14.00 hores
  • LLOC: Col·legi d’Economistes de Catalunya – Seu de Lleida (C/Pere de Cabrera, 16)

Intervindran:

• Il·lm. Sr. Eduard Mª Enrech i Larrea, Magistrat Jutge del Jutjat Mercantil de Lleida.
    Sr. Borja Pardo i Ibáñez, Llicenciat en Dret i Periodisme, Administrador Concursal i Mediador Concursal.
    Sr. Octavio Gracia i Chamorro, Economista i Graduat en Dret, Administrador Concursal i Mediador Concursal.

Moderadors:

• Sr. Joan Turmo i Montanuy, Vicepresident Comitè Executiu de Lleida del Col·legi d’Economistes de Catalunya.
    Il·lm. Sr. Jordi Albareda i Cañadell, Degà Col·legi de l’Advocacia de Lleida

Més informació i inscripcions