Formació gratuïta sobre la segona oportunitat de les personas físiques, a Biscaia

Títol: La segona oportunitat de les persones físiques. El repte de donar resposta als problemes processals i substantius sorgits durant la seva aplicació.

Dia: 29 d’octubre de 2018

Hora: de 17h a 19h

Lloc: Saló d’Actes del Col·legi de l’Advocacia de Biscaia, Rampas de Uribitarte 3, Bilbao

Descripció: Si bé la Llei de Segona Oportunitat, aprovada el 2015, pretén facilitar l’extinció de deutes en persones físiques, la seva aplicació pot originar nombroses barreres processals que dificulten el seu procés.

En aquest sentit, el dilluns 29 d’octubre, tindrem a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Bizkaia (ICASV) a Martí Bartoli, advocat i Administrador Concursal, per parlar sobre aquesta llei. En aquesta ocasió, aprofundirà en la seva aplicació a les persones físiques i els problemes processals i substantius que suposa.

Entrada gratuïta amb prèvia inscripció.