Curs bàsic en línia: Qüestions processals en la Segona Oportunitat

Aquest curs de nivell bàsic sobre QÜESTIONS PROCESSALS en la SEGONA OPORTUNITAT, ofereix un assentament de conceptes que són bàsics, necessaris i transversals, per a tenir una visió global que permeti l’anàlisi previ a l’hora de dissenyar un esquema del procediment i solucions a portar a terme amb la casuística de cada client. Per altra banda, es coneixeran les novetats normatives i les interpretacions actuals en la aplicació judicial en matèria de concurs de creditors. Finalitzarem el curs coneixent de forma específica cada una de els excepcions i prohibicions, així com els requisits i conseqüències de cada una de les dues fórmules per accedir a l’EPI.

El curs té una durada total de 8 hores, distribuïdes 4 sessions de dues hores cadascuna, distribuïdes en dos dies per setmana.

Com us hem avançat, el curs s’oferirà íntegrament en format en línia, i es durà a terme mitjançant la plataforma digital “ZOOM”, i a través de la nostra Plataforma Formativa per a accedir a les sessions en diferit.

Data: 7, 9, 14 i 16 de novembre de 2023

Format: Línia

Horari: 16 hores (excepte la sessió del 14.11.2023 que començarà a les 16.30 hores)

Preu:

• Persones col·legiades a qualsevol dels 14 Col·legis d’Advocats/Advocacia de Catalunya: 95€
  • Altres professionals: 150€

Programa i inscripcions